Eşim Tatilde Sikişmeme İzin Verdi

Merhaba arkadaşlar bende sizlere yaşanmış ve gerçekten benimde büyük bir keyif ağdım bir olayı sizlere anlatmaya istiyorum. Ben gerçekten çok güzel bir vücut yapısına sahip hoş sohbet etmeyi çok seven bir bayınım. Benim adım Ayşegül, 27 yaşında iki yıl önce evlenmiş genç bir bayanım.  Lise yıllarından beri aşık oldum erkek arkadaşımla her buluştuğumuzda evlilik hayali kurarken birden beni yüz üstü bırakıp gidince ben o kızgınlıkla şimdi eşim olan Altan’la evlilik yaptım. Evliliğimde hiçbir sorun yok ve eşimin maddi durumu da gayet iyi olduğu için kendi evimde çalışmadan oturuyorum. Gecen yıl eşimle gittiğimiz tatilde yaşadıklarım gerçekten benim için dönüm noktası oldu ve ben cinsel yaşamdan neler beklediğim daha iyi anladım.

Eşim o gün eve geldiği zaman bana büyük bir sürprizi olduğun ve ertesi gün için tatile çıkacağımızı söyledi zaman ben gerçekten çok sevinmiştim. Uzun zamandır Altanla birlikte vakit geçiremiyorduk. Eşimin işlerini çokluğu yüzünden gece geç saatlerde eve geliyor ve ertesi gün çok ekenden uyanıp gidiyordu. Neyse konu bu değil şimdi. Ertesi gün hemen uçakla bodrum havalimanını indik. Altan kiralık araba kiraladı böylece kalacağımız otele kadar geldik. Otel gerçekten hayal ötesi güzel ve eğlenceli bir ortamı olan yerdi. Ben o gece yanımda getirdiğim en şık elbisemi giydim ve hafif bir makyaj yaparak akşam yemeği için eşimin kolunda havuz başında özel hazırlanın masaya kuruldum.

sikis video

Havuz kenarının o denli keyifli döşemişler ki insan kendin rüya aleminde sanıyor ve sende bu atmosferin etkisine kendimi çoktan kaptırmış eğlenip duruyordum. Bu arada masaya gelen içkilerin de tadına bakmadan duramıyordum. Öyle ya tatilde insan daha rahat hareket ediyor. Ama yan masamızda oturan genç beyin benim hareketlerimi incelediğin ve arada bir Altan’la selamlaştığını görmüyordum bile.  Eşim eli ile arada bir bacağımı okşadığı zaman benim bütün duygularım harekete geçiyor ve alkolün de etkisi ile nerede ise eşime oracıkta bana sahip olsun diye bal kutumu vermek geliyordu. Bir ara ben eşimden izin aldım ve tuvalete geçtim.

Yan masada oturan adamda benim peşimden gelmiş ve ben daha tuvaletin kapısın açmadan birden koluma dokundu ve bana çok güzelsin seni gördüğümden beri ateş gibi yanıyor ve seni arzu ediyorum dedi. Ben birden kendimi geri çektim ve bey efendi ben evli bir bayanım dedim zaman daha iyi işte sorun olmaz bu dedi. Ne diyeceğimi bilmeden tuvaletten içeri kendim zor attım ama adamın lafı bir kere kafamı karıştırmaya yetmişti bile. İşimi bitirip yerime geri geldiğim zaman adamını bana olan bakışların sürekli yakalamaya başladım. Arada bir bende ardama bakarak artık gülümsüyordum. Yemek bitti ve ben eşimle odamıza doğru yürümek için yerimden kalktım zaman adamda bizimle birlikte kalktığını gördüm.

Eşim bana sen yukarı çık aşkım geliyorum dedi ve ben tek başıma asansöre doğru yürüdüm. Adamda benimle asansöre bindi ve bana dönüp işte yalnız kaldık bak deyip hareket eden asansörde birden benim dudaklarıma gömüldü ve beni öpmeye başladı. Korktum ama içimden sıcak bir şeylerde akmadı değil. Bende adama karşılık vermeye başlamış ve adımın eğilerek benim bal kutumu yalamasına izin verdim. Adamın tüm nefesini bacak aramada hissediyor ve zevkten adamın başını daha çok amın üstüne yapıştırıyordum. Az sonra am suyum adamın ağzına dolmuş ben inleyerek boşalmıştım. Tabi adam beni bu kadarla bırakmadı ve ben tatil bitene kadar her dakika adamın zevkli penisini tadını aldım. Eve gelince öğrendim ki kocam her şeyi biliyor ve benim zevk almama ve eğlenmem için sesini çıkartmıyormuş.